משלוחים והחזרות

משלוחים והחזרות

משלוח בעזרת שליח (עד הבית/עסק). אספקת המוצרים לרוכשים מבוצעת באמצעות חברות שליחויות במסגרת זמן ושיטת ההספקה שהובטח במכירה, ועד 7 ימי עסקים לאזור: צפון, מרכז, שפלה ודרום – (באר שבע בלבד). ובתנאי שהתקבל אישור תשלום בפועל מחברת האשראי.
לאזורים מרוחקים: אילת דימונה והערבה, מעבר לקו הירוק, כפרים וישובים מרוחקים, זמני האספקה הינם עד 14 ימי עסקים ובתיאום מראש בלבד – כפוף לאישור חברת ההובלה.
יובהר כי היות והשילוח מתבצע על-ידי חברת שילוח חיצונית, זמני הגעת המוצר עשויים להשתנות עקב סיבות שאינן בשליטת החברה והחברה לא תהא אחראית לכך.
אספקת המוצרים תתבצע בהתאם לתנאים המופיעים בעמוד המכירה של המוצר.
זמן אספקת המוצרים ו/או השירותים כפי שמצוין באתר לגבי כל מוצר ו/או שירות כולל רק את חישובם של ימי עסקים, דהינו, 7 ימי עבודה בשבוע (ימים א'-ה') ואינו כולל ימי שישי/שבת ימי חג, ערבי חג ,חול המועד פסח וסוכות ,או כל יום שבתון שיוכרז על ידי הרשויות.
אספקת המוצרים תבוצע על ידי המוכרים ובאחריותם הבלעדית בהתאם לתנאים המופיעים בעמוד המכירה של המוצר. מדיניות ההובלה והאספקה נקבעת על ידי המוכרים ועל פי שיקול דעתם. למוכרים שמורה הזכות להודיע כי אין באפשרותם להוביל את המוצר לאזור מסוים, ובמקרה זה לא תחויב בדמי משלוח והמוצר יימסר לידיך במקום ניהול עסקיו של המוכר או במחסן המרכזי.
המוכרים ו/או מי מטעמם לא ישאו בכל אחריות לעיכובים באספקת המוצרים כתוצאה מאירועים שאינם בשליטתם, כדוגמת שביתות או השבתות, תקלות במערכת המחשוב או במערכות הטלפונים ו/או מערכות תקשורת, תקלות בשירות הדואר האלקטרוני, פעולות איבה ו/או כוח עליון (מלחמה, רעידת אדמה, מזג אוויר וכיו"ב), אירועים שייפגעו בהשלמת תהליך הרכישה ו/או בקיום מועדי האספקה. במקרים אלה ובכל מקרה אחר רשאי המוכר להודיע על ביטול הרכישה, כולה או חלקה, ולבטל את חיובו של מבצע הפעולה.
החזרת מוצר תתבצע על ידי הלקוח בלבד, כולל כל דמי משלוח הנדרש להחזיר את המוצר בשלמתה למשרדי החברה. החברה תעשה כל שביכולתה על מנת לסייע ללקוח למצוא פתרון הולם במידה והלקוח יהיה מעוניין בהחזרת המוצר. החזרת מוצר תהיה רק בתנאי שאריזת המוצר לא נפתחה בכלל וגם המוצר לא משומש בכלל.